loading...
اخبار فوتبال ایران
ُStrong بازدید : 3 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

ستايش کريم بنزما از خودش


مهاجم فرانسوي رئال مادريد مي‌خواهد جايگا ه اصلي خود در ترکيب سفيد پوشان را پس بگيرد. او همچنين از خودش ستايش مي‌کند و خود را رهبري بزرگ مي‌نامد.


کريم بنزما در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگا نمايش خوبي در ترکيب تيمش داشت و با 21 گل بعد از کريستيانو رونالدو و هيگواين بهترين گلزن تيمش شد، اما در فصل جديد تنها يک گل به ثمر رسانده است .

به گزارش ايسنا،مهاجم فرانسوي رئال مادريد در گفت و گوبا يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني گفت که براي پس گرفتن جايگاه اصلي‌اش در ترکيب سفيد پوشان از هيچ کوششي فرو گذار نخواهد بود.

وي گفت: در اين فصل فرصت کمتري براي حضور در ترکيب اصلي داشته‌ام با اين حال تمام تلاش خود را براي رسيدن به ترکيب اصلي انجام مي‌دهم. گاهي اوقات انتقادات رسانه‌ها اغراق آميز است. به خوبي مي‌دانم که چگونه سطح بازي خود را ارزيابي کنم. من يک رهبري بزرگ در ميدان هستم.

بنزما درباره نمايش ضعيف خود در اين فصل و ناکامي در گلزني گفت: من پيروزي تيم و ناکامي خود در گلزني را بر موفقيت در گلزني و ناکامي تيمي ترجيح مي‌دهم. اولويت موفقيت تيم است حتي اگر نتوانم دروازه‌ حريفان را باز کنم.

اين مهاجم فرانسوي در پايان سخنان خود به ستايش از سمير نصري پرداخت و گفت: نصري را به حال خود واگذار کنيد. همه مي دانند که او بازيکن تاثيرگذاري است و مي تواند کمک زيادي به ما کند.
برچسب ها بنزما ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 193