loading...
اخبار فوتبال ایران
ُStrong بازدید : 1 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

حقيقي: تا آخر فصل در فجر مي‌مانم


هافبک تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: مذاکراتم با پرسپوليسي‌ها خوب پيش مي‌رفت اما بر سر يک مشکل کوچک به هم خورد.


    رضا حقيقي در مورد پيوستنش به پرسپوليس اظهار داشت: پس از حرف و حديث‌هاي فراوان باشگاه‌هاي فجر سپاسي و پرسپوليس با توجه به شرايط باشگاه که چندان خوب نبود بر سر انتقالم به توافق رسيدند. در اين‌باره جعفري هيچ اصراري نداشت و همه چيز را به خودم واگذار کرد.


وي افزود: به همين دليل من با مسئولان باشگاه پرسپوليس يعني محمد رويانيان پاي ميز مذاکره نشستيم و قرار شد حرف‌هاي نهايي خود را بزنيم. مذاکرات بسيار خوب و ايده‌آل پيش مي‌رفت که به شب گذشته کشيده شد.


به گزارش فارس، حقيقي گفت: وقتي شب گذشته به ديدار رويانيان رفتم بر سر مبلغي که چندان زياد هم نبود با رويانيان به توافق نرسيدم البته قبلش مديرعامل پرسپوليس به من گفت تو آمدنت را به اين تيم مهيا کن مشکل مالي‌ات را حل مي‌کنم. درخواست مالي من هم آنچنان سنگين نبود اما متأسفانه رويانيان فکر کرد من به دنبال بازارگرمي هستم، به همين دليل تصميم جدي گرفتم که صد در صد تا آخر فصل بدون هيچ حرف و حديثي در فجر بمانم و از اينجا هم اين موضوع را اعلام مي‌کنم که ديگر در فصل جاري به جز فجر به تيم ديگري فکر نمي‌کنم.


وي در خصوص مصدوميتش نيز گفت: اگر مشکل خاصي پيش نيايد در بازي مقابل راه‌آهن با تمرينات بيشتر و تلاش چند برابر مي‌توانم به ميدان بروم. اميدوارم که به هدفم برسم.

برچسب ها حقیقی , فجر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 204